۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳

یوسفی در صحن مجلس:

عربستان رنگ انتخابات را هم ندیده است/ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

عربستان رنگ انتخابات را هم ندیده است/ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های دست نشانده خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: حماسه حضور مردم در ۱۳ آبان چهره واقعی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران را به سایت‌های غربی و رسانه‌های دست نشانده کشورهای مدعی حقوق بشر نشان داد.

وی بیان کرد: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما در روز روشن حضور میلیونی در راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند، این در حالی است که عده‌ای اغتشاشگر در شب و نقاط تاریک مانند داعشی‌ها با قمه و سلاح سرد و گرم به نیروهای امنیتی و نظامی کشور حمله کردند.

یوسفی تاکید کرد: کسانی که صف خود را از اغتشاشگران جدا نکردند، بدانند که اگر امنیت این کشور از بین برود، قطعاً دچار مشکلاتی خواهیم شد. باز هم مردم کار را تمام کردند و همه آنان از اقوام و سلایق مختلف آمدند و نشان دادند پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و وظیفه ماست که خدمتگزار آن‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: ما وکیل الدوله نیستیم، اما از دولت انقلابی بابت اقدامات خوبی که انجام داده است، تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5625581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha