۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۲۷ مددجوی خراسان شمالی در جشنواره ملی باران وحی برگزیده شدند

۲۷ مددجوی خراسان شمالی در جشنواره ملی باران وحی برگزیده شدند

بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزیده شدن ۲۷ مددجوی استان در مرحله کشوری جشنواره باران وحی خبر داد و گفت: این افراد در رشته‌های حفظ، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد صبح پنج شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی باران وحی که در محل امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امسال در مجموع ۷۰۰ نفر از فرزندان مددجوی استان در این جشنواره شرکت کردند که ۷۷ نفر به مرحله استانی راه یافته و ۲۷ نفر برگزیده کشور شدند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این جشنواره در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این افراد در رشته‌های حفظ عمومی، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه اول در کشور شدند.

الهی راد بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شد.

الهی راد با اشاره به رشد ۹۰ درصدی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره گفت: در جشنواره باران وحی سال گذشته نیز ۳۵۴ نفر شرکت کرده بودند که در نهایت ۲۱ نفر شایسته تقدیر و ۴۳ نفر برگزیده استانی شده بودند و از این تعداد ۱۷ نفر به مرحله استانی و پنج نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

کد خبر 5629082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha