مقام حزب الله فاش کرد:

نقشه خطرناک آمریکا برای لبنان

نقشه خطرناک آمریکا برای لبنان

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: مقاومت امروز قوی تر از هر زمانی است و به برکت مقاومت و معادلات آن و برکت خون شهیدان و آمادگی رزمندگان ما، لبنان دستاوردهایی را محقق کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: مقاومت امروز قوی تر از هر زمانی است و به برکت مقاومت و معادلات آن و برکت خون شهیدان و آمادگی رزمندگان ما، لبنان دستاوردهایی را محقق کرده است.

وی دستاورد ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی را بزرگ توصیف کرد و درباره احتمال لغو این توافق از سوی نتانیاهو هم گفت: نتانیاهو توان لغو این توافق را ندارد زیرا مراکز امنیتی و سیاسی اسرائیلی روی اهمیت این توافق اجماع دارند تا جنگ با لبنان و در منطقه رخ ندهد و نتانیاهو نمی تواند در این زمینه تخطی کند و تصمیمی سیاسی مغایر با تصمیمات نهادهای نظامی و سیاسی اسرائیل بگیرد.

دعموش تاکید کرد: در ثانی معادله مقاومت که بر آمریکا و اسرائیل تحمیل شده است همچنان پابرجاست و این معادله ضامن واقعی ادامه این توافق است.

وی در ادامه عامل رنج لبنانی ها را دولت آمریکا دانست و افزود: آمریکا لبنان را تحریم کرده و بر رنج لبنانی ها می افزاید و مانع از کمک به لبنان و رسیدن برق و گاز به آن و نیز مانع حل مشکل آوارگان سوری در لبنان می شود. آمریکا در امور داخلی لبنان دخالت می کند و به دنبال آوردن رئیس جمهوری وابسته به واشنگتن در لبنان است.

دعموش از نقشه آمریکا برای نابودی لبنان و ایجاد فتنه و منفجر کردن اوضاع داخلی آن سخن گفت.

وی افزود: ما در برابر تحرکات آمریکا علیه لبنان حق داریم که مخالف روی کار آمدن رئیس جمهوری باشیم که از آمریکا بترسد و مطابق خواست آن عمل کند. ما خواهان رئیس جمهور شجاع و ملی گرا هستیم که نترسد و منافع ملی را بر منافع دیگر ارجح بداند. همه مسئول هستند که رئیس جمهوری روی کار آید که لبنانی ها را متحد ومشکلات و بحرانهای آنها را تمام کند و حافظ عوامل قدرت و کشور باشد نه اینکه به بحرانها دامن بزند و دودستگی را تشدید کند.

کد خبر 5631119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha