۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳

شهردار منطقه ۱۳ تهران خبر داد

آغاز مرحله دوم عملیات احیای قنات سلیمانیه

آغاز مرحله دوم عملیات احیای قنات سلیمانیه

شهردار منطقه ۱۳ تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد و گفت: در راستای احیا، حفظ و نگهداری از قنات‌ها به‌عنوان میراث بر جای مانده از گذشتگان و با هدف استفاده از آب قنات در آبیاری فضای سبز با توجه به کمبود منابع آبی، فاز دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه از خیابان سوم کوچه همت یار آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران افزود: در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه، اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه ۱۳ در مهر و آبان ماه ۱۴۰۱، نسبت به حذف زوائد بستر مسیل منوچهری تقاطع خیابان سربی اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی، در راستای نگهداشت شهر و جلوگیری از آبگرفتگی و بروز خسارت به شهروندان، اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه ۱۳، اقدام به لایروبی چاه‌های جذبی در خیابان دماوند کرده است.

علی احمدی، لایروبی و پاکسازی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی دوشان تپه نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ است.

کد خبر 5631127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha