۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۰:۲۸

معاون سیاسی وامنیتی استانداری اصفهان:

امنیت در اصفهان برقرار است

امنیت در اصفهان برقرار است

اصفهان – معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر امنیت در اصفهان برقرار است و شرایط به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری دقایقی قبل در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حادثه تروریستی در اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت ۲۱ امشب به دنبال حضور اغتشاشگران در منطقه خانه اصفهان و روشن کردن آتش برای بستن خیابان تعدادی از نیروهای بسیج منطقه در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این بین تعدادی از موتورسواران با اسلحه جنگی از بین اغتشاشگران به مدافعان امنیت شلیک کرده که ۲ نفر از این برادران به نام‌های محسن حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: متأسفانه حال یکی از این مجروحان نیز وخیم است.

وی همچنین به درگیری‌های امروز در سمیرم اشاره کرد و افزود: در این درگیری‌ها نیز ۳ نفر از اغتشاشگران فوت کرده‌اند.

جان نثاری با تاکید بر اینکه علی رغم تجمعات در نقاط مختلف شهر اصفهان در حال حاضر امنیت در استان برقرار است، اظهار داشت: امنیت کشور و حفظ جان و مال مردم خط قرمز ما است و اغتشاشگران باید به این امر توجه داشته باشند.

کد خبر 5634028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      سر عقل به آن است که بدون خشونت به پایان سلام کنید راه برگشتی برای مردم نیست
    • Babak IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      نه اینها معترضند ونه مردم با این قاتلین مسلح همراه..اینها اغتشاشگر داعشی تروریست هستند..خدا قوت به عزیزان سپاهی..همیشه در اینجور مواقع حساس جهت امنیت پیش قدم هستند.
    • فریده IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      مردم به هوش باشید که دشمن با سلاح گرم و سرد قصددارد بنام آزادیخواهی کشور را به آشوب بکشاند به هوش باشید فریب تبلیغات بیگانگان را نخورید همین تفنگ بدستهای مزدور امریکا قصد تک‌پاره کردن ایران‌را دارن این نحوه اعتراض برازنده ایرانی نیست