۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است

دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است و با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می‌خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی‌ها پی برده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسقلی‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: آمریکا در تمامی عرصه‌های تهاجمی خود بر علیه ما شکست خورده است و دشمن به نقطه استیصال رسیده که حوادث اخیر نشانه استیصال دشمن است.

وی ادامه داد: در تمامی عرصه‌های نبرد، دشمن را وادار به عقب نشینی کرده‌ایم و با کمک الهی نیز از مشکلات اخیر عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم متوجه خباثت دشمن در فضای مجازی شده‌اند، افزود: مردم با عدم همراهی خود با اغتشاشات نشان دادند، توطئه دشمن را به خوبی تشخیص داده‌اند.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است، با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می‌خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی‌ها پی برده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: امنیت امروز به آسانی به دست نیامده است، نزدیک ۳۰۰ هزار شهید برای امنیت این کشور جان خود را فدا کرده‌اند.

وی با اشاره به جانفشانی‌های نیروی‌های بسیجی گفت: بسیج به همراه کارکنان خدوم انتظامی در میدان عمل و در خدمت به مردم موفق عمل کرده است و این روزها شاهد حضور امنیت آفرین بسیج و نیروهای انتظامی در اقصی نقاط کشور هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان تاکید کرد: دشمنی آمریکا و انگلیس با ملت ایران مربوط به امروز و دیروز نیست و سال‌ها است این دشمنی ادامه دارد.

کد خبر 5634732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha