۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد خبر داد؛

۳٠ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بویراحمد اجرایی می شود

۳٠ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بویراحمد اجرایی می شود

یاسوج_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد از اجرای ۳۰ عنوان برنامه و ۱۲۵ ریز برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین انوری ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از ابتدای شکل گیری نهاد مقدس بسیج توسط بنیان گذار کبیر انقلاب، بسیج در تمامی صحنه‌ها پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر جا که نیاز به حضور بسیج باشد حضور پیدا خواهد کرد.

انوری با اشاره به اینکه بسیج در ادوار گذشته تاکنون همواره خدمتگذار مردم بوده، اظهار داشت: گروه‌های جهادی کهگیلویه و بویراحمد در رفع مشکلات مردم سهیم هستند.

وی ابراز داشت: هفته بسیج با شعار محوری «بسیج خدمتگذار مردم» از ۲۹ آبان آغاز و در اولین روز از هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی را خواهیم داشت.

انوری تصریح کرد: در دیگر روزهای هفته بسیج، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه فرزند آوری و جمعیت و سبک زندگی اسلامی، نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و تربیت و تعالی، جشنواره جهادی علم و فناوری و تجلیل از مخترعین برتر در شهرستان بویراحمد و افتتاح مرکز مشاوره خانواده بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۲ کارگاه تولیدی مانتو برای زن مسلمان ایران اسلامی با حداقل ۵۰ چرخ خیاطی افتتاح خواهد شد.

انوری گفت: در روز آخر هفته بسیج که به نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده، حدود پنج هزار نفر از بسیجیان شهرستان در مصلای حضرت امام برنامه‌های متنوعی اجرا خواهند کرد.

کد خبر 5635598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha