۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۵۲ درصد مصرف برق استان زنجان در بخش صنعتی است

۵۲ درصد مصرف برق استان  زنجان در بخش صنعتی است

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: مشترکان صنعتی یک درصد کل مشترکان استان زنجان را تشکیل می‌دهند و ۵۲ درصد مصرف برق این استان در این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جوادی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: مدیریت مصرف برق متمرکز بر واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی بود.

وی بیان داشت: در تعامل با بخش صنعت تدابیری مثل جابجایی روزهای تعطیل و جابجایی ساعات کاری در واحدها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، گفت: این شرکت ۴۹۷ هزار مشترک دارد که نزدیک ۸۰ درصد آنها شامل مشترکان خانگی، بیش از ۶۶ هزار مورد مشترک تجاری، ۱۹ هزار مشترک عمومی، بیش از ۹ هزار مشترک کشاورزی و نزدیک چهار هزار مشترک صنعتی هستند.

جوادی با بیان اینکه مشترکان صنعتی یک درصد کل مشترکان استان زنجان را تشکیل می‌دهند، گفت: ۵۲ درصد مصرف برق استان در این بخش است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه براساس آمار شرکت توانیر امسال ۱۷ درصد افزایش مصرف برق در صنایع داشتیم، گفت: در استان زنجان در تابستان خاموشی برق نداشتیم.

جوادی به برنامه‌ریزی انجام شده در فصل زمستان و مدیریت مصرف تاکید کرد و افزود: در زمستان در تراز تولید، مصرف و تامین برق مشکلی نخواهد بود.

وی افزود: نیروگاه‌هایی ویژه مسئول تامین برق در فصل زمستان هستند اما چون این نیروگاه‌ها حرارتی بوده در تامین سوخت آن ممکن است به مشکل برخورد کنیم.

کد خبر 5635611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha