واکنش حماس به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

واکنش حماس به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، صبح امروز سه شنبه «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی تعرض کرد. نظامیان صهیونیست نیز با حضور در مسجدالاقصی، تأمین امنیت یورش صهیونیست‌ها را برعهده داشتند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به این رخداد که با پخش آنلاین آن از سوی یهودا گلیک خاخام صهیونیست همراه شد، تاکید کرد: اقدام این خاخام صهیونیست یک تهدید خطرناک و اقدامی تحریک آمیز برای یورش‌های گسترده‌تر علیه مسجدالاقصی است که احساسات مسلمانان را پایمال نموده است.

وی افزود: یورش‌های روزانه شهرک نشینان و گروه‌های افراط گرا علیه مسجدالاقصی در راستای تلاش برای اجرای پروژه‌های شکست خورده صهیونیستی در مسجدالاقصی و تحمیل سیاست امر واقع بر قبله اول مسلمانان جهان است.

وی در پایان از مردم فلسطین خواست در این روزها که صهیونیست‌ها یورش علیه مسجدالاقصی را افزایش داده اند، حضور در مسجدالاقصی را افزایش داده و در همه نقاط وارد درگیری با صهیونیست‌ها شده و آنها را از اجرای پروژه‌های خطرناک شأن منع کنند.

واکنش حماس به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

کد خبر 5637635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha