۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳

زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش بسیار مؤثری داشته باشند

زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف  نقش بسیار مؤثری داشته باشند

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تبادلات علمی بین گرجستان و ایران گفت: زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با رهبر شیعیان و اهل تسنن گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به میزبانی اداره کل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده صورت پدیرفت، الهام علی اف رهبر محبوب مذهبی گرجستان با اشاره به بیان ظرفیت‌های بسیار مناسب اقتصادی، فرهنگی و تجاری موجود درگرجستان به تمایل کشورش برای بسط همکاری با ایران اذعان داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: گرجستان می‌تواند نقش واسطه را در بهبود و گسترش روابط اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا و نیز روابط اقتصادی، فرهنگی و تجاری ایران و کشورهای مشترک المنافع بازی کند.

وی افزود: شرکت‌های عربی و ترکی در گرجستان تا امروز حضور موفقی داشته‌اند و کشورم خواهان نقش آفرینی پررنگ‌تر شرکت‌های صنعتی و توریستی ایرانی است.

معاون رئیس جمهور نیز ضمن استقبال از موارد مورد اشاره علی اف ابراز داشت: زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند و من از زنان موفق گرجستان برای دیدار و تبادل تجارب با زنان موفق ایرانی بالاخص در عرصه‌های اقتصاد و کارآفرینی دعوت می‌نمایم.

معاون رئیس جمهور برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های کارآفرینی تحت مدیریت بانوان را یکی از ظرفیت‌های خوب اقتصادی برای بسط تعاملات دو جانبه فی مابین برشمرد که مورد تأیید و استقبال آقای الهام علی اف قرار گرفت.

در پایان این دیدار دو طرف خواهان گسترش همکاری‌ها و تبادلات علمی بین گرجستان و ایران شدند.

کد خبر 5639386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha