۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷

نماینده مردم گرگان و آق قلا مطرح کرد؛

تکمیل پروژه های فرهنگی گلستان در انتظار تامین اعتبار

تکمیل پروژه های فرهنگی گلستان در انتظار تامین اعتبار

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های فرهنگی استان محروم گلستان برای تکمیل و راه اندازی نیازمند تامین اعتبار است.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تالار فرهنگ در محدوده صیاد گرگان یکی از بزرگترین پروژه‌های ما در حوزه فرهنگ و ارشاد است که در سفر ریاست جمهوری ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه نگارخانه تالار فخرالدین اسعدگرگانی یکی دیگر از پروژه‌های مهم در استان گلستان است که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد ۱۵ میلیارد ریال برای تکمیل نگارخانه اختصاص یافت که هشت میلیارد ریال آن را وزارت خانه و هفت میلیارد ریال آن را هم استانداری گلستان تقبل کردند.

وی بیان کرد: سالن ۶ هزار نفری بسکتبال گرگان یکی از پروژه‌های مهم استان در حوزه ورزشی است که ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کرد و و در حال حاضر فعالیت جدید خود را آغاز کرده و به تناسب اعتباری که تخصیص پیدا می‌کند کار ادامه می‌یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در شهرستان‌ها سالن‌های مختلف ورزشی داریم به طور مثال برای تکمیل سالن ورزشی شهر سرخنکلاته هفت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که دو میلیارد ریال اخیراً به این طرح اختصاص یافته تا فعالیت خود را آغاز کند.

منتظری گفت: اعتبار پروژه‌های فرهنگی مانند بازارچه صنایع دستی آق قلا هم افزایش پیدا کرده و برای دهکده بوم گردی در شهر قرق هم اعتبار خوبی پیش بینی شده و به تناسب تخصیص اعتبارات پروژه‌ها فعالیت خود را جلو خواهند برد.

کد خبر 5649132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha