۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

از امروز؛

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آغار به کار می کند

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آغار به کار می کند

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از امروز به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از امروز تا ۲۲ آذرماه همزمان با بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور در نمایشگاه بین المللی آغاز به کار می کند.

در این دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، ۲۹۶ شرکت در ۲۹۳ غرفه حضور دارند و بیش از ۹ هزار محصول را به نمایش می‌گذارند. ۵۰۰ محصول ارائه شده در این دوره از نمایشگاه در سطح یک فناوری هستند.

در این دوره از نمایشگاه پرداخت بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی براساس سطح بندی محصولات از محصول سطح اول ۴۰ درصد، محصول سطح دوم ۲۵ درصد و سطح سوم ۱۰ درصد توسط معاونت علمی و فناوری در نظر گرفته شده است.

همچنین تسهیلات لیزینگ ۸ تا ۱۰ درصدی برای خریداران بخش خصوصی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان که توسط خط اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود، از دیگر حمایت‌های معاونت علمی و صندوق در این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

بر اساس اعلام معاونت علمی، برای تشویق شرکت‌ها به توسعه فعالیت‌هایشان ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد کم توسط صندوق توسعه فناوری نانو پرداخت می‌شود.

کد خبر 5651233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha