۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شرکت ۳۲ نخبه از دبیرستان‌های پسرانه صدرا در رویداد نوآوین

شرکت ۳۲ نخبه از دبیرستان‌های پسرانه صدرا در رویداد نوآوین

بیرجند- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۳۲ نفر از نخبگان دبیرستان‌های پسرانه علوم و معارف اسلامی استان در اردوی رویداد نوآوین شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با مهر با اشاره به شرکت ۳۲ نخبه‌ی مدارس معارف اسلامی صدرا در استان در اولین رویداد سراسری نوآوین که باهدف تربیت نخبگان نوجوان و در راستای کنشگری رسانه‌ای و پیشبرد جهاد تبیین و تبلیغ با برگزار شد، گفت: این اردو از ۱۴ آذرماه سال جاری تا ۱۸ در شهر اردکان یزد با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آموزان صدرا از ۹ استان برگزار شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این رویداد فعالان حوزه‌ی هنر و رسانه مدارس علوم و معارف صدرا به مرکز معرفی و جهت رویداد فراخوان شده‌اند، افزود: هم‌افزایی ظرفیت دانش آموزان کنشگر در عرصه جهاد تبیین و راویان پیشرفت ایران اسلامی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با بیان اینکه این رویداد متشکل از نوجوانان مدارس متوسطه دوره دوم است، اظهار کرد: این نوجوانان گام دوم انقلابی، پس از مشورت و تشخیص مسئله و معضل فرهنگی زیست‌بوم خود، با هم‌اندیشی به مجاهدت‌های تبیینی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام قناعت این اردو را مقدمه‌ای برای فعالیت کنش گرا نه دانش آموزان دانست و گفت: شرکت در کلاس‌های آموزشی با موضوع تدوینگری، تمرین نویسندگی و خلاصه‌نویسی کتاب با موضوع استعمار شناسی، شرکت در کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای و کلاس‌های آموزشی تولید محتوای رسانه‌ای با موضوع نرم‌افزار و عکس نگار، بازدید از گنجینه شهدا، بازدید از بخش ادوات و ماشین‌های نظامی، بازدید از گنجینه شهدا، شرکت در طرح راویان پیشرفت و بازدید از کارخانه کاشی از دیگر برنامه‌های دانش آموزان در اردوی توجیهی در اردکان یزد بود.

کد خبر 5652146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha