۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

طرح «آموزش هنر برای همه» در زنجان اجرای می شود

طرح «آموزش هنر برای همه» در زنجان اجرای می شود

زنجان-معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از اجرای طرح «آموزش هنر برای همه» در این استان با هدف تحقق عدالت آموزشی فرهنگی و هنری خبر داد.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از اهداف مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای برنامه مختلف فرهنگی و هنری، برقراری عدالت آموزشی در این دو حوزه است، اظهار کرد: یکی از همین برنامه‌ها که قرار است در همین راستا به اجرا گذاشته شود، طرح «آموزش هنر برای همه» در زنجان است.

وی با یادآوری اینکه طرح مذکور قرار است همه به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری و کاملاً رایگان برای علاقه‌مندان و هنردوستان برگزار شود، تصریح کرد: یکی از خاستگاه‌های برگزاری چنین برنامه‌هایی، مناطق محروم و کم‌برخوردار استان است؛ چرا که معتقدیم اگر به دنبال اجرای عدالت در حوزه آموزش‌های بخش هنر هستیم، باید به این سمت حرکت کنیم.

قاسمی با تاکید بر اینکه مناطق محروم و کم‌برخوردار استان این حق را دارند که همانند مناطق برخوردار استان از آموزش‌هایی که در عرصه‌های هنری ارائه می‌شود، برخوردار شوند، یادآور شد: با توجه به نیازی که در این زمینه مشاهده شد، تصمیم گرفتیم طرح آموزش هنر برای همه را برای اولین‌بار و با هدف برخورداری مناطق محروم و کم‌برخوردار استان از این طرح به اجرا بگذاریم.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح قرار است در مناطق اطراف شهرهای زنجان، ابهر، ماه‌نشان، خدابنده و … به اجرا گذاشته شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های این طرح می‌توانند در کلاس‌هایی چون داستان‌نویسی، نمایش، خوشنویسی و… ثبت‌نام کنند.

به گفته قاسمی، سایت amoozeshehonar.farhang.gov.ir محلی برای اخذ اطلاعات لازم جهت ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های مذکور طرح آموزش هنر برای همه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5653691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha