۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

سرمایه های اجتماعی ارتقا یابد

سرمایه های اجتماعی ارتقا یابد

شهرکرد - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست جهاد تبیین مدیران دستگاه‌های اجرایی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در شرایط کنونی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، استقلال و تمامیت ارضی کشور، وحدت بین ولایت و امت، مردم سالاری دینی و وحدت اقوام را سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را برای حفظ و ارتقا این سرمایه به کار گیرند چرا که دشمن همین سرمایه را هدف گرفته تا از جمهوری اسلامی قدرت زدایی کند.

وی همچنین سیاست‌های کشورمان با قدرت‌های جهانی از جمله چین و روسیه را رقابتی دانست و گفت: ما از فرصت چین و روسیه استفاده می‌کنیم و اگر آمریکا و اتحادیه اروپا هم امتیازات و شرایط ما در برجام را بپذیرند به مذاکرات بر می‌گردیم.

وی افزایش قدرت ملی و فراملی ایران همچنین یکپارچگی در حاکمیت را مهمترین چالش دشمن از نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن بر همین اساس برای خدشه به این مهم اغتشاشات در ایران را رهبری می‌کند و دامن می‌زند.

وی جنگ امروز دشمن را جنگ ترکیبی دانست و گفت: شبه زدایی، پاسخگویی به شبهات و پیگیری مطالبات مردمی از جمله راهکارهای مقابله مسئولان برای گذر از هجمه‌های امروز دشمن و نا امید کردن آنهاست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در کشور و استان فعال شدن طرح‌های نیمه تمام را یکی از این دستاوردها عنوان کرد و گفت: امروز چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه تبدیل شده که درپی آن رتبه بی کاری چهارمحال و بختیاری که تا سال گذشته دوم کشور بوده اکنون با ۱۲ پله ارتقا به رتبه ۱۴ رسیده است و این نتیجه اعطای بودجه‌های سفر رئیس جمهوری، پیگیری مدیران جهادی و همراهی مردم با مسئولان است.

کد خبر 5654912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha