۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

همزمان با حضور کاروان روایت حبیب در کرمانشاه منتشر شد؛

دست نوشته شهید سلیمانی برای خانواده شهید مدافع حرم «اکبر نظری»

دست نوشته شهید سلیمانی برای خانواده شهید مدافع حرم «اکبر نظری»

کرمانشاه- همزمان با حضور کاروان روایت حبیب در کرمانشاه از دست نوشته شهید سلیمانی برای خانواده شهید مدافع حرم «اکبر نظری» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دیدار اعضای کاروان روایت حبیب با خانواده شهید مدافع حرم حاج اکبر نظری دست نوشته شهید سلیمانی برای خانواده حاج اکبر نظری منتشر شد.

شهید اکبر نظری در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ در شهر حلب سوریه و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) مبارزه با گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.

دست نوشته شهید سلیمانی برای خانواده شهید مدافع حرم «اکبر نظری»

در متن این دست‌نوشته آمده است: 

خداوندا تو شاهد و ناظر بودی و هر دو عالم بیرونی و درونی حاج اکبر ما را مشاهده نمودی، خداوند حاج اکبر بنده صالحت از همه خوبی‌های دنیا دست کشید و برای رسیدن به لغائت با مجاهدت مرزها را پشت سر گذارد و خود را به لشکر مدافع اهل بیت علیهم السلام که همه ما را به آن سفارش نموده بودی رساند و از مرزها عبور کرد اینبار نه برای دفاع از وطن بلکه برای دفاع از انسانیت که در اسلام سفارش آنرا به ما کرده بودی جان خود را در جمع مشتاقانت به پیشکش فرستاد.

خداوندا اکبر ما را با اکبر امام حسین (ع) محشور فرما و او را در اعلا علیین قرار ده.

این کاروان در ۱۰ استان کشور اجرای برنامه دارد که هم‌اکنون این کاروان به استان کرمانشاه رسیده و تا ۲۶ آذرماه برنامه‌های متنوعی در این استان اجرا خواهد کرد.

کد خبر 5656570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha