۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸

کارشناس هواشناسی اصفهان خبر داد؛

بارندگی در غرب اصفهان/ غلظت آلاینده‌های هوا به تدریج کم می‌شود

بارندگی در غرب اصفهان/ غلظت آلاینده‌های هوا به تدریج کم می‌شود

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی در غرب و جنوب استان، گفت: امروز از غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی بویژه کلانشهر اصفهان به تدریج کاسته می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارش از گلپایگان با ۱.۱ میلیمتر گزارش شده و در چوپانان هفت دهم میلیمتر، سمیرم چهار دهم میلیمتر، اردستان سه دهم میلیمتر و کاشان و میمه ۲ دهم میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به گذر امواج متناوب در سطح استان طی امروز و فردا، افزود: شدت فعالیت این سامانه فردا شنبه بویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه امروز نیز در این مناطق بارندگی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت جوی امروز استان را قسمتی ابری و بارش پراکنده باران و برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات پیش‌بینی کرد و گفت: امروز به تدریج از غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی بویژه کلانشهر اصفهان کاسته می‌شود.

آقایی با بیان اینکه کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک‌درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5656691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha