حماس:

تشدید جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه روی کار آمدن کابینه جدید است

تشدید جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه روی کار آمدن کابینه جدید است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد که جنایت یک شهرک نشین اشغالگر در زیرگرفتن دو جوان فلسطینی در نابلس که به شهادت آنان منجر شد، نتیجه تشکیل کابینه راست گرا و افراطی رژیم صهیونیستی است که همزمان با فراخوان های شهرک نشینان برای تعرض به مسجد الاقصی صورت گرفته است.

عبداللطیف قانوع در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که کابینه جدید و راست گرای رژیم صهیونیستی از تشدید جنایات و تجاوزات شهرک نشینان علیه ملت فلسطین حمایت می کند.

وی خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری به منظور مقابله با کابینه تندرو صهیونیستی شد.

قانوع همچنین از تشکیلات خودگردان خواست به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان داده و یک استراتژی مبارزاتی واحد را در پیش گیرد.

شامگاه گذشته (شنبه) یک شهرک‌نشین صهیونیست دو جوان فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس با خودرو زیر گرفت که طی آن این دو جوان فلسطینی که برادر هم بودند به شهادت رسیدند.

زکریا فیاله مدیر دفتر استاندار قدس در اردوگاه قلندیا تاکید کرد که در این حادثه جنایتکارانه که به عمد انجام شده، دو برادر به نام‌های محمد و مهند مطیر با خودروی این صهیونیست زیرگرفته شدند که محمد بلافاصله به شهادت رسیده و مهند هم ساعاتی بعد در اثر شدت جراحات وارده شهید شد.

این شهرک‌نشین صهیونیست، این دو برادر فلسطینی را که برای تعویض چرخ خودرویشان کنار جاده توقف کرده بودند، به عمد زیر گرفت و از محل گریخت.

کد خبر 5658205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha