۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵

مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در مشهد اکران شد

مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در مشهد اکران شد

مشهد- اکران مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» محصول مستند مرکز سوره در پردیس هویزه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده از شامگاه دوشنبه در پردیس هویزه مشهد آغاز شد.

این مستند قصه مرکز نگهداری زنان کارتن خواب و معتاد در میدان شوش تهران است، این اثر محور شخصیت سپیده علیزاده و یکی از مددجویان سابقش به نام مونا است و در کنار موضوع اصلی و پرداختن به شخصیت این دو، به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و بهبود یافتگان اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد.

پخش «هیچکس منتظرت نیست» توسط دفتر پخش «رویش» مؤسسه بهمن‌سبز در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور کارگردان و تهیه کننده اثر، سایر عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان و منتقدان سینما انجام شد.

پس از افتتاحیه «هیچ‌کس منتظرت نیست»، این مستند به مدت یک هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۲۰ در پردیس سینمایی هویزه مشهد نمایش داده می‌شود.

عوامل این مستند سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محسن اسلام‌زاده، فیلمبردار: علی محمد خانیکی، تدوین: سلمه اربابون، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، آهنگساز: افشین عزیزی، صدابردار: حمیدرضا مجیدی، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمدعلی، تحقیق: محسن فتاحی، دستیار کارگردان: محمدامین صدیقی‌مقدم، مشاور هنری کارگردان: علیرضا عطاریانی، مترجم: نوید خدایی، تدارکات: ابوالفضل محمدپور، سرپرست پخش رویش: سیدمحمد نیاکی، تبلیغات: ملیکا راد، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و محصول مرکز مستند سوره است.

کد خبر 5660266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha