۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱

فرماندار اردبیل:

بوستان فرهنگی در مبادی شهر اردبیل احداث می‌شود

بوستان فرهنگی در مبادی شهر اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بوستان فرهنگی برای رفع نیازهای فرهنگی، مذهبی و رفاهی مسافران و گردشگران در مبادی شهر اردبیل احدث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز اردبیل اظهار کرد: بوستان فرهنگی برای رفع نیازهای فرهنگی، مذهبی و رفاهی مسافران و گردشگران در ورودی‌های شهر اردبیل احداث می‌شود.

وی ضمن سپاس از فعالیت و تلاش‌های ستاد اقامه نماز استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز گفت: نماز در دین اسلام از جایگاه و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و همه مسئولان و مدیران در قبال ترویج فرهنگ نورانی نماز وظیفه دارند.

شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر اردبیل و دارا بودن جایگاه ویژه مذهبی و ارادت مردم به اهل بیت در بین شهرهای کشور گفت: تجهیز و بهسازی نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت در پارک‌ها و مجتمع‌های تفریحی داخل شهر باید در اولویت برنامه‌های شورای اقامه نماز شهرستان اردبیل قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره سراسری فجر تا فجر اشاره کرد و افزود: نیاز است فرماندار اردبیل نسبت به ابلاغ این جشنواره به شهرستان‌ها اقدام کند و در تأمین هزینه‌های جایزه و داوری این جشنواره نیز ستاد اقامه نماز را یاری کند.

کد خبر 5662487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha