۱ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸

معاون راهداری اردبیل:

تمامی تمهیدات لازم برای گذر از فصل زمستان اندیشیده شده است

تمامی تمهیدات لازم برای گذر از فصل زمستان اندیشیده شده است

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای گذر از فصل زمستان و برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در رفت و آمد مردم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی عصر پنجشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و زمستان و یخبندان و برف گیر بودن اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای گذر از فصل زمستان و برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در رفت و آمد مردم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به افزایش ۷۰۰ درصدی بهسازی و روکش آسفالت در اردبیل افزود: امسال ۱۸۳ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در این استان، بهسازی، مرمت و روکش آسفالت شد در حالی که در سال گذشته در مجموع به ۲۷ کیلومتر می‌رسید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطر نشان کرد: همچنین ۲۰۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و ۶۰ هزار مترمربع درزگیری در راه‌های ارتباطی استان و نصب ۱۷ عدد چراغ چشمک‌زن، شست و شوی ۱۱۴ هزار عدد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی ۳۲۰ رمپ ورودی و خروجی در هشت ماه سال جاری انجام شده است.

هاشمی بیان کرد: در هشت ماه سال جاری سه هزار و ۵۴۵ شاخه گاردریل آسیب‌دیده تعمیر و ۸۹۵ عدد استوانه ایمنی و ۶ هزار و ۷۸۸ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ایجاد شده است.

وی خط کشی یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی، حفاظت و نگهداری از سیستم روشنایی ۱۸۵ کیلومتر راه، تهیه و نصب ۹۰۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، تعمیر و بهسازی هزار و ۴۲۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، تهیه و نصب هفت هزار و ۱۳۰ عدد تابلوی الزامی راه‌ها و نصب، اصلاح و رنگ آمیزی هزار و ۴۰۰ سرعت کاه آسفالتی از جمله دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان اردبیل در هشت ماه امسال عنوان کرد.

کد خبر 5662628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha