۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۵۶

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل:

اغلب ماشین‌آلات راهداری اردبیل فرسوده است

اغلب ماشین‌آلات راهداری اردبیل فرسوده است

اردبیل – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اغلب ماشین‌آلات راهداری استان فرسوده بوده و حوزه راهداری در این خصوص با کمبود اساسی مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان ۲۵۸ تخت خوابی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اعتبارات فعلی پاسخگوی حتی سوخت ماشین‌آلات نیست و ما با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی افزود: به عنوان مثال جاده خلخال- فیروزآباد به بهره‌برداری رسیده و لازم است حداقل سه دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی برای این منطقه برف‌گیر اختصاص یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تأکید به اینکه اعتبارات خط‌کشی نیز کافی نیست، اضافه کرد: کمبود موجب شده در جاده‌ها صرفاً خط وسط جاده اجرا شود.

رحمتی با بیان اینکه سال گذشته به حوزه راهداری استان تنها دو میلیارد تومان اختصاص یافته است، ادامه داد: این اعتبار حتی کفاف سوخت و هزینه‌های جاری را نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبار استانی و اینکه اعتبار راه‌های غیر شریانی از محل اعتبار استانی تأمین می‌شود، انتظار می‌رود اعتبار مطلوب ملی برای راه‌های غیر شریانی شهرستان پیش‌بینی شود.

کد خبر 4086690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha