۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

امام جمعه موقت شهرستان فریدن:

پیشرفتهای علمی ایران برای جوانان بازگو شود

پیشرفتهای علمی ایران برای جوانان بازگو شود

فریدن - امام جمعه موقت شهرستان فریدن گفت: وظیفه مسئولان است که جوانان را از پیشرفت‌های علمی کشور و دستیابی به فناوریهای مختلف آگاه کنند و در شرایط فعلی این امر یک واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مقصودی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فریدن ضمن اشاره به خلقت کائنات و پیدایش موجودات اظهار کرد: هدف اصلی آفرینش انسان رسیدن به کمال و شناخت ذات پرودرگار است؛ اگر کسی خداوند را نشناسد نمی‌تواند بندگی کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورمان افزود: جوانان ما از بسیاری از پیشرفت‌های علمی و دستیابی به فناوری‌های مختلف در کشور نا آگاه هستند، شاید آنها نمی‌دانند که ما امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی به بسیاری از رتبه‌های برتر جهان دست یافته‌ایم و این وظیفه ماست که این پیشرفت‌ها را برای آنها تبیین کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران قبل و بعد انقلاب گفت: اگر جوانان ما آگاه نیستند این وظیفه مسئولان ما است که جوانان را از این پیشرفت‌ها آگاه کنند و این امر یک واجب عینی برای مسئولان است.

مقصودی افزود: اگر جوانان ما از جریان و هدف منافقین در کشور اطلاع داشته باشند هرگز وارد مسیر اشتباه نمی‌شوند و فریب برخی بازی‌های رسانه‌ای را نمی‌خورند.

وی ادامه داد: جوانان بدانند منافقین همیشه دستشان به خون مردم ایران آغشته بوده است؛ کسی که هدف شوم فتنه‌گری در سر دارد نمی‌تواند مدافع زنان ایران باشد.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) تاکید کرد: از مردم مؤمن فریدن می‌خواهیم که به برپایی روضه‌های خانگی و مراسمات مذهبی در مساجد و حسینه ها توجه کنند تا برکات این مجالس را در زندگی خود ببینند.

کد خبر 5662954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha