۴ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس ۱۲ دی ماه انجام می شود

تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس ۱۲ دی ماه انجام می شود

بندرعباس - معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس از دوازدهم تا پانزدهم دی ماه تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا ساعتی پیش در شهرستان قشم با حضور مردم و مسئولان تشییع شد، افزود: این شهدای گلگون کفن در منطقه عملیاتی بدر و منطقه عمومی شلمچه تفحص شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: شهدا بعد از ظهر امروز در بندرعباس مورد استقبال قرار می‌گیرند و تا ششم دی‌ماه در معراج شهدا حسینیه ثارالله بندرعباس، میهمان مردم شهید پرور هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از ششم تا دوازدهم دی‌ماه تشییع عمومی می‌شوند، عنوان کرد: مراسم تدفین شهدا از ۱۲ تا ۱۵ دیماه در سه منطقه شرق، غرب و مرکز استان انجام می‌شود.

سرهنگ صنعتکاران در پایان گفت: دو شهید در بندرعباس و سه شهید دیگر نیز در شهرستان‌های میناب، جاسک و قشم به خاک سپرده می‌شوند.

آنطور که در اطلاعات منتشره اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان آمده، پیکر این شهدای گمنام که در عملیات های بدر و تک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده‌اند از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شده‌اند در نقاط مختلف هرمزگان از جمله شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، شهر درگهان قشم، شهرک شهید توحیدی جاسک، حسینیه امام رضا(ع) کردر رضوی میناب تدفین خواهند شد.

۱۹۶ شهید گمنام دفاع مقدس در ۷۴ نقطه یادمانی استان هرمزگان تدفین شده‌اند که با حضور پیکرهای این پنج شهید تازه تفحص شده مجموع شهدای گمنام تدفین شده در این استان به ۲۰۱ شهید گمنام در ۷۹ نقطه یادمانی در استان هرمزگان خواهد رسید.

کد خبر 5665087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha