۵ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴

شهبازی خبر داد؛

۴ گزینه ریاست دیوان محاسبات انتخاب شدند

۴ گزینه ریاست دیوان محاسبات انتخاب شدند

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۲۵ نفر برای تصدی ریاست دیوان محاسبات مجلس، از انصراف تعدادی از این افراد خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر برخی داوطلبان از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس به جهت احترام به رأی موکلان خود، از تصدی پست ریاست دیوان محاسبات انصراف دادند و اکنون برنامه ۱۳ نفر دیگر در حال بررسی است.

وی افزود: در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی می‌شود و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی خواهد کرد.

شهبازی اضافه کرد: کمیسیون برنامه و بودجه نیز در نهایت پس از بررسی برنامه ۴ نفر برگزیده کمیته، دو نفر را برای تصدی ریاست دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی می‌کند.

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس تصریح کرد: چهار کاندیدای انتخاب شده کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس، پشمچی‌زاده معاون نظارت مجلس، دستغیب مشاور رئیس مجلس، پورسید معاون حقوقی مجلس و داودی معاون فعلی دیوان محاسبات هستند.

کد خبر 5665585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha