۱۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۲

مدیرکل مدیریت بحران ایلام خبر داد؛

آماده باش دستگاه های اجرایی ایلام برای سه روز آینده

آماده باش دستگاه های اجرایی ایلام برای سه روز آینده

ایلام-مدیرکل مدیریت بحران ایلام از آماده باش دستگاه های اجرایی ایلام برای سه روز آینده به دلیل ورود سامانه بارشی خبر داد.

مجید بگلریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و اعلام سطح هشدار از طریق سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان سامانه‌ای ناپایدار از فردا تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: سامانه بارشی با کاهش دمای روزانه و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف به همراه با وزش باد شدید در استان شاهد خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران تصریح کرد: نفوذ سامانه بارشی با شرایط ناپایدار از چهارشنبه ۱۴ دی ماه تا اواخر وقت پنجشنبه در سطح استان ایلام فعالیت خواهد داشت.

بگلریان بیان کرد: این بارش‌ها با عث آبگرفتگی و لغزندگی جاده‌ها، برف در ارتفاعات، مه در گردنه‌ها مشاهده شود.

وی عنوان کرد: درپی ورود سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان ایلام صادر شده است و کلیه دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها آمادگی لازم با هرگونه شرایط بحرانی داشته باشند.

بگلریان اضافه کرد: لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد بویژه در گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال تأخیر یا لغو پرواز، افزایش مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز از مخاطرات احتمالی این سامانه است.

کد خبر 5673163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha