عضو کنست:

«بن گویر» با جلیقه ضدگلوله همانند دزد شب وارد مسجد الاقصی شد

«بن گویر» با جلیقه ضدگلوله همانند دزد شب وارد مسجد الاقصی شد

یک عضو کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به ورود «ایتمار بن گویر» با به تن داشتن جلیقه ضدگلوله و اعمال تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی، از این اقدام به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، «رام بن باراک» عضو کنست رژیم صهیونیستی در واکنش به تعرض ایتمار بن غفیر وزیر افراط گرای صهیونیست به مسجد الاقصی تاکید کرد که او از ترس حماس همانند دزد شب وارد مسجد الاقصی شد.

بن باراک تصریح کرد که نتانیاهو نیز مجبور شد با این خواسته وی موافقت کند، زیرا راه دیگری جز این نداشت و او دولت بدی را تشکیل داده و مجبور است بهای آن را بپردازد.

گفتنی است که بن غفیر تحت تدابیر شدید امنیتی و در حالی که جلیقه ضدگلوله هم پوشیده بود، وارد مسجد الاقصی شد و دقایقی بعد از این مسجد خارج شد. این اولین بار بود که او به عنوان وزیر صهیونیست وارد مسجد الاقصی می شود.

تعرض وی که تحت تدابیر شدید امنیتی انجام شد با واکنش و محکومیت طرف های متعدد فلسطینی و بین المللی همراه شده است. روز گذشته نیز یکی از اعضای کنست بن گویر را دیوانه ای خطاب کرد که باید متوقف شود.

البته این وزیر افراطی که در گذشته اقدامات جنجالی و ضد فلسطینی متعددی را در کارنامه دارد، شب گذشته وعده داده مجددا به مسجدالاقصی تعرض خواهد کرد.

کد خبر 5673313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha