۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹

معاون استاندار اردبیل:

واحدهای راکد اردبیل تعیین تکلیف می‌شود

واحدهای راکد اردبیل تعیین تکلیف می‌شود

اردبیل-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحدهای راکد اردبیل با همکاری دستگاه‌ها و اقدامات سرمایه‌گذاران تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر عبداللهی عابد عصر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: واحدهای راکد اردبیل با همکاری دستگاه‌ها و اقدامات سرمایه‌گذاران تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۳ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر از رکود خارج شدند، گفت: عزم دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحدهای راکد جدی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به تقاضای زمین از سوی سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی و کمبود زمین، زمین‌های راکد و غیرفعال به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود.

عبداللهی عابد ادامه داد: تسهیل امور و رفع موانع حوزه تولید مورد تأکید بوده و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای تأمین زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه تولید و اشتغال دارای اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست موانع و درخواست‌های بیش از ۲۰ طرح و واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون تقسیط بدهی، پرداخت تسهیلات، رفع مشکلات مالیاتی، تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات واحدها با شهرک‌های صنعتی بررسی و برای رفع این موانع تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 5673818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha