۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

تکمیل پروژه بیمارستان خدابنده نیازمند۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه بیمارستان خدابنده نیازمند۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

زنجان-نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده نیازمند۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده، با بیان اینکه این بیمارستان دارای ۲۲۰ تختخواب است گفت:: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه مورد نیاز است‌.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان از این اعتبار از اوراق و ۸۵ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۳۷( اعتبارات ارزش افزوده) است، افزود: اسکلت و سفت‌کاری پروژه به اتمام رسیده است و ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته که ۱۵ میلیارد آن را اوراق می‌دهند و همه تلاش ما این است که ۸۵ میلیارد تومان نیز از ماده ۳۷ تزریق شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: منبع دیگر تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه ابتکار خوبی است که شورا و شهرداری قیدار با حمایت استاندار زنجان به خرج داده اند که طی آن قرار است ارزش افزوده بازگشایی معبر از محدوده بیمارستان قدیمی به پروژه بیمارستان جدید اختصاص پیدا کند که تصمیم خوب و عاقلانه‌ای است.

نیکزاد با تاکید بر اینکه پیگیر تسریع روند اجرای پروژه هستیم، افزود: در سال ۱۴۰۲ همه تلاش‌ها بر این است ردیف بودجه‌های این پروژه از سه محل تقویت شود تا شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

کد خبر 5674120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha