۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس:

مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است

 مازندران در حوزه زیرساخت ها عقب مانده است

رامسر- نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس با اشاره به عقب ماندگی حوزه زیرساختی در استان گفت: توسعه اقتصادی با گره گشایی عملی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الدین حسینی بعدازظهر پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، از این شهید به عنوان مکتب ساز یاد کرد و گفت: این سردار شهید باید الگوی زندگی ما تبدیل شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه زیرساخت‌ها اظهار داشت: میزان سپرده گذاری و اهدای تسهیلات در غرب استان نسبت به شرق روند کاهش ۶۰ درصد داشته است و فرمانداران منطقه باید بررسی کنند چرا سپرده گذاری بانکی و اعطای تسهیلات در غرب استان کاهش شدید دارد.

وی با تاکید براین که توسعه اقتصادی با گره گشایی و کارسازی عملی می‌شود، افزود: توسعه اقتصادی در منطقه به صورت ویژه دیده شود و قانون کسب و کار باید با تغییر دیدگاه توجه و عملیاتی شود.

حسینی گره ترافیکی در غرب مازندران را یکی از چالش‌های جدی و مهم بیان کرد و گفت: شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر باید برای توسعه رینگ شهری تلاش کنند.

این نماینده مجلس ایجاد دانشکده مستقل علوم پزشکی در غرب استان را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: ۳۰ نفر عضو هیئت علمی در این دانشکده فعالیت دارند.

کد خبر 5674421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha