۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۱

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل:

۱۰ وزیر گردشگری عضو اکو به اردبیل می آیند

۱۰ وزیر گردشگری عضو اکو به اردبیل می آیند

اردبیل - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: اردیبهشت ماه سال آینده اردبیل میزبان ۱۰ وزیر گردشگری کشورهای عضو اکو خواهد بود.

رضوان باقلاچی در حاشیه آئین اختتامیه سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوان اردبیل در فرهنگسرای بانوان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما از برگزاری این رویدادها که به ارتقای فرهنگی و هنری استان کمک می‌کند استقبال می‌کنیم و بر این باوریم که در این استان استعدادهای ناب فیلمسازی وجود دارد که در سطح ملی می‌توانند خوش بدرخشند.

وی از آغاز رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل و تعهدات هنرمندان در معرفی جاذبه‌های گردشگری خبر داد و خاطرنشان کرد: فیلمسازان ما می‌توانند از این فرصت برای قابلیت‌های گردشگری استان در ابعاد طبیعی، تاریخی و فرهنگی استفاده کرده و بیش از پیش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی این تولیدات را عرضه کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: هنرمندان این استان نه تنها متعهد به کشور و مردم خود هستند بلکه همواره با حضور در رویدادهای بین‌المللی توانسته اند نام و آوازه اردبیل را پرآوازه‌تر کند.

باقلاچی با قدردانی از حضور اساتید برجسته کشوری در کنار فیلمسازان جوان بیان کرد: این اردو فرصت خوبی را برای هنرمندان ما فراهم کرد تا از تجربیات اساتید و فیلمسازان برجسته کشور استفاده کنند تا در آینده تولیدات مناسبی را شاهد باشیم.

وی ارج گذاری به شهدای مدافع امنیت، سلامت و دفاع از حریم اهل بیت را در قالب تولید محتوا و عرضه آثار هنرمندانه و متعهدانه یادآور شد و گفت: انجمن سینمای جوان خانه حقیقی هنرمندان به ویژه گروه سنی جوان و نوجوان است تا با فراغ بال بیشتر بتوانند بهترین آثار را عرضه کنند.

کد خبر 5675239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha