۱۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۱۶

رئیس کل دادگستری مازندران:

۵ محکوم به قصاص در مازندران «به احترام حاج قاسم» بخشیده شدند

۵ محکوم به قصاص در مازندران «به احترام حاج قاسم» بخشیده شدند

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پنج متهم به قصاص در راستای پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» از پای چوبه دار نجات یافتند و فرصت دوباره برای زندگی پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: در راستای پویش «'به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم» پنچ نفر از مرتکبان قتل عمد از مجازات قصاص نفس رهایی یافته و فرصت دوباره برای ادامه زندگی پیدا کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از اعلام رضایت قطعی اولیای دم مقتولین در پنج فقره پرونده اجرایی قصاص نفس، با همت و تلاش، معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان و اداره کل زندان‌های استان، در مدت اجرای پویش ذکر شده خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های اعضای شعب صلحی شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌های قائمشهر، بابل و بهشهر در بازه زمانی اجرای پویش (به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم) پنج نفر از محکومین به قصاص نفس از اجرای مجازات، رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

وی ادامه داد: از این تعداد از محکومین یک نفر بعد از ۱۰ سال حضور در زندان از نعمت زندگی دوباره برخوردار گردید.

رئیس دستگاه قضائی استان مازندران اقدامات و هماهنگی‌های چند روز اخیر و فراهم شدن تمهیدات لازم برای تحقق این امر مهم را ناشی از حب و عشق اقشار مختلف جامعه به سردار نازنین دل‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده از این ظرفیت عظیم اجتماعی برای اقدامات خیرخواهانه دیگر نیز استفاده شود.

کد خبر 5675349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • FR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستم کاری بود بر گوسپندان