۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

در ۹ ماهه امسال محقق شد؛

رسیدگی به مشکلات ۳ هزار نفر در ملاقات مردمی دادستان همدان

رسیدگی به مشکلات ۳ هزار نفر در ملاقات مردمی دادستان همدان

همدان_دادستان همدان گفت: در ۹ ماهه‌امسال به مشکلات ۳ هزار و ۵۸۴ متقاضی در ملاقات مردمی رسیدگی شد و با پیگیری‌های انجام شده تاکنون بیش از ۶۸ درصد از این تعداد مراجعات، منتهی به نتیجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر، دیدارهای حضوری با مردم را جزئی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضائی عنوان کرد و گفت: به همین منظور این دادستانی به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آنان هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آنان را امیدوار می‌کند، عنوان کرد: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی های آنان انجام می‌شود.

دادستان همدان اعلام کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۳ هزار و ۵۸۴ نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

خانجانی موقر افزود: مشکلات افراد با دستگاه‌های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.

کد خبر 5675746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha