۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

استاندار خراسان شمالی:

برای اتصال خراسان شمالی به شبکه ریلی کشور تلاش می کنیم

برای اتصال خراسان شمالی به شبکه ریلی کشور تلاش می کنیم

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی، تلاش داریم بجنورد را از طریق استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: صد درصد اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه‌ای استان در سال گذشته جذب شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پیگیری مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرایی شدن مصوبات اقدام مهمی در مسیر توسعه استان به شمار می‌رود که در این مسیر ارائه گزارش مقایسه‌ای استان با سایر استان‌ها در حوزه اعتبارات ملی نیز می‌تواند گام مؤثری در این توسعه تلقی شود.

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه، مسئله محور است، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند همچنان نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه هفتم توسعه اعلام کنند که امیدواریم جایگاه استان‌ها رعایت شود تا برنامه‌های اثر گذار ارائه شود.

حسین نژاد به نشست اخیر خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در این نشست بر موضوع حفر چاه‌ها، تجهیز آن و خطوط انتقال تاکید شد که با همدلی مدیران جهت پیگیری موضوعات مختلف، بدون شک روند توسعه شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوع تسریع در روند اجرای راه آهن بجنورد به اسفراین و بجنورد به گرگان هم در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی، تلاش داریم بجنورد را از طریق استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

حسین نژاد به حوزه اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی هم اشاره و خاطر نشان کرد: اعتبارات پژوهشی باید گره‌ای از مشکلات استان را باز کند لذا پروژه‌های پژوهشی تنها در کتابخانه ها باقی نماند.

کد خبر 5675829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha