۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹

آماده باش نیروهای راهداری تربت حیدریه در پی نفوذ هوای سرد

آماده باش نیروهای راهداری تربت حیدریه در پی نفوذ هوای سرد

تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه از آماده باش نیروها، ماشین آلات و تجهیزات راهداری این شهرستان خبرداد.

علی اصغر کرباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد و پیش بینی برودت بیش از ۱۵ درجه و بارش برف، راهداران در محورهای شهرستان بویژه محور تربت حیدریه به مشهد در حال آماده باش هستند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: در همین راستا ضمن هماهنگی لازم با معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان که مسئولیت مدیریت بحران راعهده دار هستند تدابیر لازم اتخاذ شده که تعداد ۴۰ نفر از نیروهای راهداری با بکار گیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین با استقرار در گردنه‌های برف گیر و سه راهدار خانه در محور مشهد در محل گردنه سبز، رباط سنگ و گرماب، آمادگی لازم را جهت برقراری ایمنی تردد مردم عزیز را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ما راهداری زمستانی و باز گشایی راه‌ها است.

کرباسی بیان کرد: که طی شبانه روز گذشته با مصرف بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک جهت شن و نمک پاشی و باز نگهداشتن راههای حوزه استحفاظی اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تربت حیدریه عنوان کرد: با توجه به پیش بینی ادامه موج سرما و پایداری این توده و تداوم این شرایط طی چند روز آینده از عموم مردم عزیز درخواست داریم از سفرهای غیر ضروری تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کرده و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات لازم زمستانی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 5678859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha