درخواست جنبش حماس از سازمان همکاری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

درخواست جنبش حماس از سازمان همکاری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض و اهانت اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی استقبال کرد و از این سازمان خواست برای توقف جنایت های تل آویو وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش حماس از بیانیه پایانی نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و تشدید اهانت‌ها به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در نشست خبری ضمن اعلام استقبال این جنبش از بیانیه پایانی سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی گفت: ما از اعضای سازمان همکاری اسلامی می‌خواهیم تدابیر قاطعانه و جدی را برای متوقف کردن جنایت‌های مستمر رژیم اشغالگر ضد سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین اتخاذ کنند.

سخنگوی حماس همچنین از کشورهای عضو این سازمان خواست در سطح بین المللی و در عرصه سیاسی، دیپلماسی و حقوقی برای رسوا کردن و جرم انگاری جنایت‌های رژیم اشغالگر به صورت جدی وارد عمل شوند.

حازم قاسم همچنین از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی خواست از مبارزه ملت فلسطین برای باز پس گرفتن حقوق خود و آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت به آن حمایت و پشتیبانی کنند.

کد خبر 5679786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha