۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

حمید مطهری:

بازی خوب تیم فجر سپاسی/قیمت های نجومی یارگیری را سخت کرده است

بازی خوب تیم فجر سپاسی/قیمت های نجومی یارگیری را سخت کرده است

قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری پس از برد تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در نشست با خبرنگاران با تبریک به بازیکنان و هواداران نساجی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی بسیار مشکل بوده و با این حال تیم فجر ریشه دار و قابل احترامی و امروز نیز خوب بازی کرده است.

وی با بیان این که بعد از دقیقه ۲۰ و به ثمررساندن گل مقداری بی انگیزه شدیم اما سعی کردیم با انجام تعویض و تغییر روند بازی را کنترل کنیم، گفت: فاصله تیم‌ها در فوتبال نزدیک شده است.

وی با اشاره به باخت تلخ مقابل پرسپولیس افزود: این که توانستیم تیم را به بازی برگردانیم کار بزرگی صورت گرفته و تیم فجر نیز فوتبال قابل قبولی ارائه کرده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به سوالی درباره بازی دادن به بازیکنان جوان تیم گفت: بازی دادن به جوانان وقت و موقع خاص خود دارد و تاکنون بازیکنان جوان به لیست نساجی اضافه نکردیم و از تیم امید و جوانان نساجی بهره گیری می‌کنم.

مطهری با اظهار این که به استعدادهای جوان ایمان دارم اما باید از بازیکنان به موقع استفاده کرد، گفت: دوست دارم از جوانان استفاده کنم اما این بهره گیری در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره نقل وانتقالات در آستانه نیم فصل لیگ گفت: نساجی جزو تیم‌هایی است که بودجه کافی ندارد و آن قدر شرایط یارگیری سخت شد و با وجود قیمت‌های نجومی نمی‌توان بازیکنان مدنظر را جذب کرد اما تا جایی که بودجه باشگاه اجازه دهد سعی می‌کنیم در پست‌هایی بازیکن جذب کنیم.

وی درباره خروجی وانتقال بازیکنان تیم گفت: چندان تمایلی به ارائه لیست مازاد ندارد اما شاید برخی بازیکنان خودشان درخواست انتقال داشته باشند و این مسئله طی هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران برابر فجر سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به پیروزی رسید.

کد خبر 5679974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha