۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

تداوم بازگشایی راه‌های روستایی در اردبیل

تداوم بازگشایی راه‌های روستایی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بازگشایی راه‌های روستایی همچنان در سطح استان اردبیل ادامه دارد که باید راه ۵۰ روستای دیگر برف‌روبی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان راهداری استان با تشریح اقدامات انجام شده در قالب راهداری زمستانی در استان اردبیل اظهار کرد: از زمان بارش برف در استان تاکنون یک هزار و ۶۶۲ مورد بازگشایی راه روستایی انجام شده است که بازگشایی راه‌های روستایی همچنان در سطح استان اردبیل ادامه دارد و باید راه ۵۰ روستای دیگر برف‌روبی شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های راهداری از زمان آغاز بارش برف تا به امروز گفت: طی این مدت حدود ۳۱ هزار کیلومتر باند برف‌روبی شده و نزدیک به پنج هزار تن شن و ماسه در راه‌های استان استفاده شده است و در تلاش هستیم تا پایان امروز همه راه‌های روستایی برف روبی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در عملیات بازگشایی، راه‌های راه‌های شریانی، اصلی و فرعی در اولویت قرار دارند، افزود: با توجه به وضعیت راه‌های روستایی، عملیات بازگشایی این راه‌ها حتماً باید روز انجام شود در ساعات شب رانندگان ماشین آلات راهداری امکان فعالیت در این مسیرها را ندارند.

وثوقی بیان کرد: بخشی از مشکلات و تأخیر در بازگشایی راه‌ها به علت نبود امکانات و تجهیزات راهداری است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان خاطر نشان کرد: در این سفر مقرر شد استان اردبیل با توجه به وضعیت آب و هوایی که دارد، در اولویت تأمین ماشین آلات راهداری قرار گیرد.

کد خبر 5680538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha