۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

برف روبی بیش از ۴۳ هزار کیلومتر باند راه در اردبیل

برف روبی بیش از ۴۳ هزار کیلومتر باند راه در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۴۳ هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل با تلاش راهداران برف‌روبی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر شنبه در بازدید از محور اردبیل به آستارا با تشریح اقدامات انجام شده در قالب راهداری زمستانی در استان اردبیل اظهار کرد: بیش از ۴۳ هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل با تلاش راهداران برف‌روبی شد.

وی با بیان اینکه هم مدت زمان سرما و هم شدت آن در مقایسه با سایر مناطق کشور طولانی‌تر است، گفت: برای ارائه خدمات راهداری زمستانی از مهرماه امسال برنامه ریزی و مقدمات کار از جمله تأمین ماشین آلات راهداری، شن و ماسه و نمک فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به وضعیت تردد در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل و گزارش‌های راهداران، همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وثوقی با بیان اینکه جاده خلخال - پونل به‌دلیل بارش برف و نبود ایمنی، تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، آسمان صاف و نیمه‌ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم برای تردد از محورهای کوهستانی استان اردبیل، حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 5682090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha