۲۴ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۴۷

استاندار سمنان:

واحدهای دوازده گانه صنفی کمتر ضروری استان سمنان تعطیل شدند

واحدهای دوازده گانه صنفی کمتر ضروری استان سمنان تعطیل شدند

سمنان- استاندار سمنان گفت: تمامی واحدهای دوازده گانه صنفی کمتر ضروری استان برای کاهش مصرف گاز، به مدت دو روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: به منظور مساعدت در تأمین انرژی در بخش خانگی، اصناف کمتر ضروری استان سمنان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: با عنایت به شرایط نامساعد جوی و برودت قابل توجه هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز و برق در سطح کشور و همچنین به‌منظور مساعدت در تأمین انرژی مصارف بخش خانگی، مقرر شد تا تمامی واحدهای دوازده گانه صنفی کمتر ضروری استان شامل، اتحادیه‌های آرایشگران مردانه و زنانه، درودگران، مبل سازان و کمد، رایانه و الکتریک، عکاسان و فیلمبرداران، فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی، فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و ساعت، فلز کاران، خدمات فنی و تأسیسات ساختمانی، مشاورین املاک - نمایشگاه اتومبیل، تولیدکنندگان پوشاک و تمام مراکز تجاری و پاساژها در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ دیماه در سطح تمامی شهرستان. های استان غیر فعال و تعطیل شوند.

استاندار سمنان در ادامه با قدردانی از همراهی و مشارکت تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم استان در کاهش و مصرف بهینه، از تمامی مشترکان حوزه انرژی در سطح استان خواست با کاهش دمای تأسیسات حرارتی و خاموش کردن وسایل برقی اضافه در منازل و محل کار خود، مساعدت کنند تا تمامی هموطنان عزیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

کد خبر 5682496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha