۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۰۵

فرمانده انتظامی اردبیل:

سوداگران مرگ در پلیس‌راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند

سوداگران مرگ در پلیس‌راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سوداگران مرگ در پلیس‌راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد تقوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوداگران مرگ با هدف مقابله، پیشگیری و ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد و در راستای در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در پلیس‌راه اردبیل به سرچم دستگیر شدند.

وی افزود: با افزایش کنترل‌های انتظامی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند هر ۲ عضو این باند را در طی عملیاتی در جاده «اردبیل سرچم» دستگیر کنند و در این عملیات ۹۶ کیلو و ۸۱۴ گرم حشیش در بازرسی از خودرو سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: سوداگران مرگ با تهیه محموله بزرگ حشیش قصد انتقال آن به اردبیل با استفاده از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را داشتند.

سرهنگ نقوی از همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این عملیات خبر داد و گفت: مقابله اثربخش با بلای خانمان‌سوز اعتیاد و مبارزه هدفمند با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مستلزم همت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است.

وی با بیان اینکه با اقتدار کامل در برابر فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ایستاده‌ایم، افزود: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ است.

کد خبر 5683226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha