۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد؛

ایجاد گرمخانه در برخی از مناطق خراسان رضوی

ایجاد گرمخانه در برخی از مناطق خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، از ایجاد گرمخانه در برخی مناطق مشهد و شهرهای دیگر خراسان رضوی برای مواجهه با بحران سرما و قطع گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ذاکریان، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی درباره راه اندازی گرمخانه در برخی مناطق خراسان به دلیل قطعی گاز اظهارداشت: با توجه به احتمال افزایش قطع گاز در برخی مناطق و تداوم خاموشی وسایل گرمایی، توصیه اکید ما به مردم این است که ضمن توجه به صرفه جویی، تدبیری برای سوخت جایگزین داشته باشند و کرسی برقی یا چراغ‌های کم مصرف برای جایگزینی سیستم گرمایشی در نظر بگیرند.

وی به حضور امدادگران در گردنه‌ها و جاده‌های برف گیر و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک اشاره کرد و افزود: در این مدت به ۴ هزار و ۵۰۵ خانوار با ١۵۵ تیم عملیاتی امداد رسانی شد که نتیجه آن ۶٢۶ مورد اسکان اضطراری بود و همچنین١٢٩ بسته مواد غذایی ٢۴ ساعته و ٧٢ ساعته در روستاهای صعب العبور و بین افراد گرفتار در برف توزیع شد.

ذاکریان تاکید کرد: زنان باردار، افراد کهنسال، کودکان و افراد بیمار در این شرایط از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و چنانچه مجبور به سفر شدند حتماً لباس گرم، مواد غذایی، شارژ موبایل، سوخت و اقلام مایحتاج را برای چند ساعت داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه تا رسیدن نیروهای امدادی دچار مشکل جدی نشوند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی، همچنین از ایجاد گرمخانه در مناطقی مشهد و شهرهای دیگر خراسان رضوی برای مواجهه با بحران سرما و قطع گاز خبر داد.

کد خبر 5683749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      3 0
      یک عده کارتن خواب معتاد هستند که توی همین چند شب سرما حاضر نشدن برن گرمخانه شهرداری وسوسه انتقاد شدن برای یکسری جراید
    • هالو IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 0
      ضرب المثل:کلاه تان را بگذارید بالاتر