۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

فرماندار تربت جام اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان در تربت جام

توزیع بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید به صورت رایگان در تربت جام

تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان‌ توزیع شده و این روند ادامه دارد.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با سفر وزیر نفت تعدادی اقلام به مرور زمان ابتدا ۴ هزار که در سه نقطه شهری که بالاترین قطعی گاز را داشت توزیع و همچنین تعداد یکهزار بخاری برقی که به مردم فروخته شد وجه آن با دستور استاندارو بازشدن بانک‌ها به مردم مسترد خواهد شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: از روز گذشته هلال احمر خراسان ۸ هزار قلم کالای گرمایشی والور نفتی به شهرستان ارسال کرد که در قسمتهای مختلف با همکاری گروهای جهادی و بسیجی توزیع شد و قسمتی از اقلام تحویل مولویهای مساجد شد که با نظارت توزیع کنند.

وی با قدردانی از گروهای جهادی و بسیجی درتوزیع اقلام تصریح کرد: همه اقلام گرمایشی و خدماتی که تحویل شهرستان شدبه جامعه هدف تحویل داده شد.

جمشیدی با اشاره به کمبود نان در شهرستان گفت: با توجه به قطعی گاز در ۶۰ درصد شهر و مشکل تأمین نان از مجموع ۸۴ نانوایی شهری ۳۴ نانوایی دوگانه سوز شدند و بطور شبانه روزی اقدام به پخت نان کردند و برای رفع کمبود نان با هماهنگی فرمانداران و جهاد کشاورزی شهرهای همجوار تایباد، فریمان، باخرز، صالح آباد روزانه ۴۰ هزار قرص نان به شهرستان ارسال و در مناطق قطع گاز توزیع و در مدت بحران‌گاز مشکل کمبود نان در منطقه احساس نشد.

فرماندار تربت جام با قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: به همت آستان قدس رضوی روزانه ۱۰ هزار پرس غذا و ۱۰ هزار قرص نان در مناطق قطع گاز توزیع می‌شود.

وی افزود: در عصر روز دوشنبه با عنایت استاندار و ستاد بحران خراسان گاز به سمت تربت جام ترزیق شد و تاساعت ۲ بامداد روز سه شنبه بیش از ۸ هزار انشعاب خانگی وصل شد.

جمشیدی افزود: عملیات گازرسانی از صبح روز گذشته آغاز و تا ظهر به اتمام رسید و امدادگران به روستاها اعزام شدند که برابر با اعلام شرکت گاز عصر دیروز عملیات گاز رسانی منازل به اتمام به جز افرادی که در منزل نبودند و گاز آنان وصل نشد که هنگام وصل گاز حتماً باید با حضور صاحبخانه باشد تا اتفاقی صورت نگیرد گاز منازل وصل شد.

فرماندار تربت جام افزود: بیش از ۶۰ گروه امدادی اقدام به وصل گازمنازل کردند و از طرفی امروز تمام تلاش براین بودکه گاز مردم روستاها وصل شود و تا ساعت ۱۶ گاز تمام روستاها وصل شدو در حال حاضر شرایط گازدر تربت جام به حد مناسب رسید.

وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید توسط ۲۰ دستگاه تانکر به صورت رایگان توزیع و این روند ادامه دارد.

جمشیدی ادامه داد: به میزان ۸۰ تن گاز مایع در قالب کپسول ۱۱ کیلویی و پک نیک به صورت رایگان توزیع و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار تربت جام با اشاره به سواستفاده شبکه‌های معاند و ضد انقلاب از وضعیت پیش آمده در تربت جام گفت: متأسفانه گروهای معاند و سود جو شرایط خدمات رسانی به مردم را وارونه جلوه دادند و افراد سودجو وسایل گرمایشی که رایگان گرفته بودند با مبالغ بیشتری به فروش گذاشتند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مدیران کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید اقلام گرمایشی و خوراکی تحویل و در اسرع وقت به خانواده‌های تحت پوشش قرار دادند و تعداد ۸ هزار اقلام گرمایشی و خوراکی در اختیار این نهادها قرار گرفت.

کد خبر 5685574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha