یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری

یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری

منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری و درگیری با مبارزان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، درپی یورش نظامیان صهیونیست به جنین، درگیری‌هایی بین این نظامیان و مبارزان فلسطینی به وقوع پیوست.

منابع محلی گفتند که نظامیان اشغالگر با یورش به اطراف اردوگاه جنین تک تیراندازهای خود را بر پشت بام منازل پیرامون مستقر کرده و برق بخش‌هایی از این اردوگاه را قطع کردند.

در همین حال، گردان‌های قدس-گردان جنین در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر که به اردوگاه جنین یورش برده بودند، خبر داد.

در این بیانیه آمده است که نظامیان اشغالگر در اطراف فرودگاه جنین مورد تیراندازی مقاومت فلسطین قرار گرفتند و تلفات مستقیمی را دریافت کردند.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارش روز چهارشنبه خود نوشت: کرانه باختری یک بشکه انفجاری است و ارتش اسرائیل از ۱۰ ماه پیش تلاش می‌کند که از این انفجار جلوگیری کند.

گزارش مذکور می‌افزاید: هزینه‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه می‌پردازد بسیار بالاست و حتی آموزش‌ها و تمرینات ارتش را با مشکل روبرو کرده و بر آمادگی آن تأثیر گذاشته است.

طبق این گزارش، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل باید تصمیم بگیرد که عملیات «درهم شکننده امواج» قرار است تا چه زمانی ادامه پیدا کند و برنامه او برای این منطقه پیچیده چیست.

یدیعوت آحارونوت اضافه کرد: حملات در کرانه باختری رو به افزایش است و آنچه باعث نگرانی بیشتر می‌شود، این است که این حملات فردی است و پیش بینی و مقابله با آن بسیار دشوار است و افزایش این عملیات‌ها به معنای افزایش شمار کشته‌ها است که می‌تواند به حملات بزرگ‌تر منجر شود.

کد خبر 5686425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha