۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پاسخ ایران به تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود

پاسخ ایران به تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود

رئیس شورای شهر تهران گفت: پاسخ ایران با تحریم سپاه توسط اروپا سخت خواهد بود. ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمی نشینند و شورای شهر تهران این تصمیم را محکوم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و بیست وسومین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به تصمیم اروپا برای تحریم سپاه گفت: اگر نیروی قدس نبود امروز بازهم داعش درحال انجام جنایات خود بود.

وی ادامه داد: اعتراف صریح ترامپ و اوباما را به خاطر داریم که همه آنها گفتند داعش را خودشان ایجاد کردند اما چه کسی مقابل داعش ایستادگی کرد؟

چمران گفت: اروپایی ها باید هم از سپاه و ملت ما انتقام بگیرند سپاه بخشی از نیروهای جان بر کف ما است و هیچ فردی نمی‌تواند قبول کند که نیروی دفاعی اش تروریستی خوانده شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قطعاً حمایت ما از سپاه انجام می‌شود اظهار کرد: قطعاً پاسخ ما به این اقدام اروپا سخت خواهد بود ملت ما مقابل این توهین ها آرام نمیشینند.

وی با بیان اینکه منافقین حداقل ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند گفت: اما این افراد پایشان به پارلمان اروپا باز شده است و باید هم انتظار داشت که با سپاه دشمنی کنند.

چمران اظهار کرد: توطئه های قبلی آنها محقق نشد و اکنون با دنبال انتقام هستند و کارهایی را آماده کردند که علیه ایران است اما ما از کنار این حادثه ناهنجار به سادگی گذر نمی کنیم و اعلام می‌کنیم شورای اسلامی شهر تهران نیز یکپارچه این اقدام پارلمان اروپا را نقض می‌کند.

کد خبر 5688768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha