۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴

کریمیان مطرح کرد؛

نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه

نقش دارا بودن  الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در همایش زنان فرزانه اظهارداشت: الگو و الگو پذیری از نیازهای طبیعی بشر است و همه انسان‌ها نیازمند الگو برای زندگی هستند تا از آثار تربیتی الگو بهره مند شوند.

وی افزود: داشتن الگو در زندگی نقطه عطفی در مسیر رشد و تعالی اخلاقی و اجتماعی است و در قرآن و دین مبین اسلام فراوان بر آن تاکید شده است.

کریمیان گفت: پیامبر اسلام یکی از الگوهای بزرگی است که در قرآن به آن اشاره شده و از آنجایی که پیامبر بارها فرموده بودن فاطمه پاره تن من است و راه ایشان هم راه پیامبر بود لذا صدیقه کبری الگویی برای زنان مسلمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: حضرت فاطمه علیرغم داشتن مشغله زیاد و داشتن فرزندان فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در جامعه نقش داشتند و در بزرگترین جریان‌های سیاسی ایفای نقش کردند.

وی خاطرنشان کردوی خاطرنشان کرد: بنابراین ما هم به آینده جامعه و رهبری آن نباید بی تفاوت باشیم. لذا با تاسی از رفتار حضرت زهرا در برنامه‌های سیاسی و اجتماعی ایفای نقش کنیم.

کد خبر 5689711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha