۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سامانه بانک ایده‌پردازی مناسبت‌ها در خراسان جنوبی راه اندازی شد

سامانه بانک ایده‌پردازی مناسبت‌ها در خراسان جنوبی راه اندازی شد

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از راه اندازی «سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها» در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی «سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها» در استان خبر داد و افزود: این سامانه به منظور بهره‌گیری از نقطه نظرات و ایده‌های مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان در مناسبت‌ها ره اندازی شده است.

وی طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت‌ها را از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه دانست و گفت: همچنین این سامانه در راستای برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم و دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات آن‌ها در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت‌ها به‌ویژه بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آدرس اینترنتی https://payam.ccoip.ir/web/farakhan/6 راه‌اندازی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و صاحبان ایده خواستاریم با ارائه طرح‌های خلاقانه و جدید در سامانه مذکور، ما را جهت برگزاری باشکوه مراسم‌های ملی و انقلابی یاری کنند.

وی بیان کرد: برگزاری پرشور مراسم و مناسبت‌های ملی، انقلابی، مذهبی و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری توسط ملت بزرگ ایران، تأثیر بسزایی بر نشاط و امیدبخشی به جامعه و نمایش جلوه‌های مردم سالاری دینی در رسانه‌های بین‌المللی دارد که برای دوستان مایه نشاط و برای دشمنان این انقلاب مایه یأس و نا امیدی است.

کد خبر 5690766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha