۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵

شادمهر در صحن مجلس:

اینترنت باید رفع فیلتر شود

اینترنت باید رفع فیلتر شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است و فیلترینگ باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرجعیت اسلام و قرآن عظیم الشأن و نیز رفتار نابخردانه پارلمان اروپا را که نشان از اسلام هراسی و ایران هراسی دارد، گفت: سپاه مایه افتخار و مظهر آرامش و ظلم ستیزی و حافظ کیان اسلامی و امنیت منطقه است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نابرابری فرصت‌های شغلی و عدم امنیت شغلی، رنجی است که جامعه ما را گرفتار کرده است. صدای کسانی باشیم که صدایشان به جایی نمی‌رسد. مانند معلمان خرید خدماتی که در مناطق کم برخوردار مرزی و عشایری و مربیان قرآن و پیش دبستانی و صدای کارکنان و کارگزاران شرکتی دستگاه‌های اجرایی که با حداقل حقوق بیشترین کارایی را دارند.

وی تصریح کرد: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است. فیلترینگ باید برداشته شود، چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده و مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود هستند.

کد خبر 5691935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابوالفضل هدایت نیا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      من فکر کنم نسخه سفارت انگلیس بود که انترنت آزاد بدون فیلتر نان شب مردم است لااقل یک کم سیاست بخرج میدادی وکسب وکارها اینترنتی را بهانه میکردی که خیلی دم خروس پیدا نباشد ما هر روز اخبار جریمه های سنگین توی همین کشورهای غربی از شرکتهای اینترنتی می‌بینیم بابت رعایت نکردن قوانین