۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸

پیگیری معاون اول رئیس جمهور از زلزله خوی؛

مخبر بر امدادرسانی سریع و رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان تاکید کرد

مخبر بر امدادرسانی سریع و رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان تاکید کرد

معاون اول رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت زلزله خوی را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر در این تماس‌ها، امدادرسانی سریع و رسیدگی به وضعیت مصدومان احتمالی در ساعات اولیه را ضروری دانست و بر بسیج همه نیروها و امکانات برای کمک به زلزله زدگان تاکید کرد.

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز گزارش‌های اولیه‌ای از ارزیابی وضعیت منطقه و نحوه امدادرسانی ارائه کردند.

معاون اول رئیس جمهور در پایان این ارتباط تلفنی ارائه گزارش‌های تکمیلی و مستمر را در ساعات آتی خواستار شد و بر آمادگی کامل برای پشتیبانی از عملیات امدادی در منطقه در صورت نیاز خبر داد.

کد خبر 5694514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      1 0
      ای کاش ما هم جز کارکنان سفارت بودیم و ایتقدر سریع به دادمون میرسیدند ونمی گذاشتند اینجور قیمت مرغ وگوشت وپیازومیوه وسبزیجات وچیزهای دیگر بالا بره که پدرها از خجالت خانوادهاشون هرروز به میرند
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      3 0
      سلام من از خوی هستم وخونمون خیلی آسیب دیده از مسئولان تقاضای جیره ی غذایی دارم هوا خیلی خرابه هیچ چی برای سیر کردن بچه‌ها نداریم روستاها خیلی آسیب دیدن تو رو خدا کمکمون کنید مدام پشت سر هم زلزله میاد
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      شعارهای دروغین