۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

ارائه آموزش‌های همگانی هلال احمر به ۷۰۰ هزار نفر در خراسان جنوبی

ارائه آموزش‌های همگانی هلال احمر به ۷۰۰ هزار نفر در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۷۰۰ هزار نفر طی یک سال و نیم گذشته آموزش‌های همگانی هلال احمر استان را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حسینی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد چرا که راهبرد کشور در کاهش خطرات و آسیب‌ها تاکید بر آموزش است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات یک سال و نیم اخیر در حوزه آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی، افزود: ارائه آموزش‌های همگانی اعم از اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره‌های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام‌های آموزشی و حساس سازی جامعه به ۷۰۰ هزار نفر از جمله اقدامات انجام شده است.

وی برگزاری ۴۴۸ دوره آموزش‌های کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: ۹ هزار و ۹۹۶ نفر آموزش‌های ارائه شده در این دوره‌ها را فرا گرفته‌اند.

حسینی با بیان اینکه در همین مدت تعداد چهار هزار و ۳۴۰ نفر در قالب ۱۹۰ دوره آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات را فرا گرفته‌اند، اظهار داشت: ۴۱۱ دوره آموزش همگانی خانه‌های هلال در سطح استان برگزار شده و هفت هزار و ۳۷۰ نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین از بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از آموزش‌های امدادی در این مدت خبر داد و گفت: ۷۳ دوره آموزش تخصصی امداد و نجات برای یک هزار و ۶۹۰ نفر در سطح استان برگزار شده است.

کد خبر 5698146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha